dec. 19., 13:22
Történetünk több mint 100 évvel ezelőtt kezdődött. Nagyot álmodtunk, óriási céljaink voltak. Le akartuk rombolni a mítoszt, hogy szép és elegáns fehérnemű nem létezik. És hogy hogyan alakult történetünk? Kiről is szól valójában ez a mese?
Hol volt, hol nem volt
Bevezetésképpen itt egy kis kvíz. A Bellinda név a latin Bella Linda kifejezésből keletkezett. Ez azt jelenti, Gyönyörű Linda, vagy inkább Gyönyörű Lípa? A második lehetőséget érzi nyerőnek? Helyes! Cégünk neve nem egy titokzatos Lindát csodálva született, sokkal prózaibb a dolog. 1882-ben Josef Henrich Vatter megalapította harisnyagyárát. És hogy hol? Éppen a cseh Gyönyörű Lípában.
Egy kicsit haladjunk az időben. A Vetter-generációk váltották egymást a vezető pozícióban, és a cég növekedett. Lassacskán igaz, de biztosan. A csehországi gyártású harisnyák eljutottak Magyarországra, Németországba,... És vegre elértünk 1950-hez és Fred Vatterhez, valamint barátjához, Dr. Otto Palmehez. Együtt megalapították a Bellinda márkát. Megfigyelte már valaha a logónkat? Női lábakat ábrázol. Ezt a logót Fred es Otto tervezte.
Hogyan kezdtünk segíteni
A következő évek során a Bellinda megvásárolta a Shulte, Dieckhoff, és velük együtt az Opal és a NurDie márkákat is. A NurDiet főleg a német hölgyek körében ismert, ott ugyanis még most is piacvezető a harisnyákat, zoknikat és az alsóneműt illetően.
Amikor eljön a változás ideje
Mi az, ami igazán fontos nekünk?
Tudja, melyik ország a szívünk csücske? Hol uraljuk töretlenül a piacot? Helyes. Csehországban és Szlovákiában. De ez nem minden. Kellemes harisnyáink és praktikus fehérneműink Magyarországon, Lengyelországban és Romániában is elérhetők a vásárlók számára. És hogy mi a filozófiánk? A szépség, az elegancia és a kényelem között keressük a kompromisszumot. És meg is találjuk. Köszönjük, hogy viseli fehérneműinket, es segít lerombolni a mítoszt, amely szerint "Ami szép, az nem lehet kényelmes", de igen, lehet. Mi ezt jól tudjuk, és Ön is. Már több mint száz éve...